23 februari

Det var lägesen det var en sånhär natt.
Natten och morgonen kommer vävas in i varandra, nattmusiken får flöda, jag har snurrat in mig till en boll och vill helst nu ha en klapp på kinden med "Det fixar sig".
Min jävla prestige i sympati ger mig dock en psykologisk käftsmäll med "sluta larva dig, bit ihop"
Inatt fick även dukande huvudvärk och gammal sömnbrist slå följe.
Idag eller igår rättare sagt var ingen bra dag.
Karmakontot lyckades pricka in mycket på samma dag, dags att börja uppföra sig kanske?

En del osympatiska borde själva få smaka på vad karma kan erbjuda snart. 
Det här jävla samhället pumpar ut för mycket av något jag inte vill ha en del i.
Min bubbla med lev här och nu, det löser sig och ödmjukhet sprack som en ballong så fort jag satte foten på Svensk mark igen.

Mycket är bra. Bra vill vara bättre. Min galla är min egen, låt mig vara ifred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0