26 maj

Om 6 dagar så har jag nyckeln till mitt nya hem i min hand. Då är det på riktigt, jag ska flytta.
Ord laddade med en del ångest för tillfället, jag ska flytta från mitt hus till en lägenhet.
Hela mitt liv förutom ett avbrott okt -05 till sep -07 har jag bott i hus. Jag vill ha ytor och frihet inte vara instängd med en massa andra i ett lägenhetshus. Jag vill ha min trädgård som jag kan gå barfota i med gräset mellan tårna. Det är så jävla matriellt-  huvudsaken är att alla nära och kära mår bra och är lyckliga. Det absokut viktigaste men om jag får vara ha-ig så vill jag bara meddela att JAG VILL HA kvar mitt hus i min ägo.

Fanfanfan hur kunde det bli så här..?
Eftersom jag nu uppfattas som bossy och självständig så kan jag väl bara få bestämma hur jag vill ha det!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0