9 mars

my people be free cause the world is yours
and take control of your life of course
cant be held down by no evil force
to the most high bless no wizard can curse
knowledge is the key then the world is yours
and take control of yourself of course
cant be held down by no evil force
to the most high bless no man curse

Åkte ut till mamma för att hälsa på bebis, som vanligt slog hon runt och visste knappt vart hon skulle ta vägen.
Nu släpper hon mig inte en millimeter så jag har bänkat mig på golvet i mysläge.  Ska ringa Strömsholm igen för att se om de fått remissen från Katrineholm, tycker även att benet svullnat lite. Om vi bara kan få en tid nu så dom kan kika på henne för jag tänker som sagt inte lyssna på orden som kom ur förre vet. mun. Då går jag under.  Tro, hopp och kärlek!

Kan ärligt säga att ifall Alice hade varit frisk nu så hade jag trots allt annat som hänt och som kommer hända mått bra. Riktigt bra. Hon är en del av mig och jag tror att det för många är svårt att förstå hur mycket ett djur kan betyda för en. Det är inte bara ett djur det är en del av mig och det är en familjemedlem. Kärleken är oändlig.

Igår hade jag lätt den smutsigaste bilen i stan men började åtgärda igår med biltvätt på statoil med kaffe och Bella. Nu ska jag ta tag i insidan..skaskaska. Tråååkigt!

Puss!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna för att du skall få ett bra besked.

2011-03-09 @ 14:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0