1 mars

Huvudet har bultat sen i söndags och det blir bara värre, börjar lessna måste jag medge. Värken blandat med spänningen gör mig galen och alvedon på alvedon verkar inte hjälpa. Ska ta mig en springtur senare ikväll och hoppas att det kan ge lite avslappnande effekt.

Fick två lediga kvällar på rad, lyx. Ska ta mig en titt på en lägenhet 18.30. Vet inte vad jag hoppas på, fullträff eller totaldiss? Bara värken och bomullen i huvudet försvinner så kanske jag kan reda i mina känslor...

Igår som var sista "unna sig" dagen på länge bjöd på middag med Lina, Flisan, Elin och Sandra. Mysigt men mätt så det föreslog, nu är det bra för ett tag framöver. Många har hört det förr men hoppet är ju det sista överger en som bekant.
Nu kör vi!

Mörkt, svalt rum med push. Eller för ovanlighetensskull total tystnad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0