16 mars

En lång dag som snart är till ända och jag kan få vila min kropp och huvudet för ett ögonblick.
Dagen har varit lång, intensiv och emotionell. Jag har så mycket ilska i mig mot en människa och skulle så gärna vilja hänga ut och fördela spöstraff på denne, finns inte någon som helst sympati hos denne för tillfället. Tänker dock inte låta detta vara ett avslutat kapitel tro mig, finns inget som kan göra att jag kan se mellan fingrarna på detta. Nu tänker jag inte vara snäll längre. Det är skamligt och samtidigt så klandrar jag mig själv för att jag inte insåg det från början. Tacken för att man är godtrogen.
Först ska vi se till att skrutt blir bra sen så får vi se vad som händer på det planet.

Vill ösa beröm över Strömsholm och inser verkligen hur bra de verkligen är! Proffisionella, ödmjuka och kärleksfulla.
Fullt förtroende för dom och hoppas att de kommer kunna göra bebis frisk. En massa prover är gjorde och jag får svaren på dessa om ca tre dagar. Är hon fri från infektioner så blir det en operation nästa vecka om inte så är det bara att vänta.

Imorgon ska jag åka ut till henne igen och pussas ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0