16 december

Varm & Kall. Kall fick det bli av just den anledningen att jag är värd det, det är sött men just nu så är det värt. Min hjärna plockar upp fragmenten så fort och lugnet kommer. Den rytmen som fanns för en månad sen är bortflugen, jag påtvingade mig själv strukturen men jag trivs bättre i mörkret. Jaget är olika i ljusskiftningarna.

Just nu är mitt jag inte på humör för att uppföra sig men mycket har blivit alltmer kontrollerat.
Fler ser spydd galla eller det svarta och då blir det noll helt plötsligt.



Just nu är det gammal nattmusik som upptar tid. På gott och ont.
Den dåliga vanan att förknippa musik med händelser, känslotillstånd och människor gör bra låtar dammiga och när man slutligen kommer på, dammar av är det något sentimentalt skit som slår igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0