10 augusti

Kvalitetskväll med skratt och regn. Mycket regn, ner på staden fastnade på statt.
Superbad, Flis och småkottar.
Nu kvalitear jag med mig själv. Ibland är det så jävl härligt att bara vara, jag ensam med musik och dator.

Kom på mig själv med att komma ihåg rädslan över att jag skulle bo ensam, just i detta nu så älskar jag det bara.
Musik som lyssnades på för ett år sedan i ångest, lyssnas nu med ett förvånandsvärt lugn och en viss förståelse.
Alla handlingar från andra som man kan tycka är ren och skär idioti kan vara ren oro och smärta. Vissa är bättre än andra på att sätta ord och ha förståelse för sina känslor. På den punkten är jag sämst, jag vet så väl.
Inget jag personligen lider så mycket av, vill jag inte prata så vill jag inte. Don't push it.
Nu behövs inga analyserande tankar om mina ord, handlar säkerligen inte om dig i alla fall.





Imorgon ska jag vara frisk och pigg igen, sådetså. För jag vill hitta på buuus
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0