21 april

Okej pms eller inte just nu så hjälper inga ursäkter eller undanflykter mina känslor nu är på riktigt och mina känslor för tillfället vill vara vett och etikett intryckt i din jävla skalle. Inte bara  på den människan utan på dig också. Ta dina åsikter, veta-bättre-ord och tankar och stoppa tillbaka dom där dom utvecklades.
Folk överlag verkar ha åsikter och egna filosofiska ihopdiktade sanningar om tamme fan allt nu för tiden!
Vettiga sansade ord ikväll gjorde mig mer objektiv men ändå förbannad på en viss struktur som det här samhället visar som i detta nu kväver mig.

Just nu är jag förbannad och besviken, vill helst av allt bara dra täcket över huvudet plugga igen öronen med destruktiv självförstörande musik. Socialt självmord?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0