fredagsmys

Är billös fram till tisdag så nu ska min blåa lilla skutt bli hel och fin. Men utan bil är jag nästan likamed handikappad, tyvärr så är jag så beroende av den. Man blir slö och bekväm.

Fick en ledig fredag och den avnjöt jag med min Sandra och alla hundar. Hundarn röjde loss medan jag blev mer avslppnad och lugn än jag varit på länge. Mat, idol, tjejfilm, ansiktsmask, ögonbrynsplock, nagellack, lite promenad och en massa prat. Kvalite.
Min ledig lördag blev till jobb 14-03 men det gör absolut ingenting, känner att jag inte riktigt orkar med någon far och fläng ändå just nu.

Styrkekramar idag till min lilla mormor som hamnade på sjukhuset igår, tänker på dig men snrt ska du se är du uppe på benen igen pigg och glad ♥

Tänkte bege mig på dammsugaren och greja lite innan sömn men just nu så blev minn panna febrig och jag inbäddad i ett töcken, hoppas att det bara är inbillning så knaprar i mig lite alvedon och nässprej och hoppas på det bästa.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0