14.09.2010

 Måste medge attdet är lite skönt, har bara mig själv att tänka på..givetvis mina bebisar också men det ansvarstagandet skulle jag aldrig vilja vara utan.
Jag kan slänga mina kläder precis hur och vart jag vill, jag kan sitta vid datorn hur mycket och när jag vill, kan spela min "dåliga musiksmak" på högsta volym hela natten och lång, jag kan dra fram dammsugaren kl 01 på natten om jag vill och det är INGEN som kan gnälla eller ha en eller två åsikter om detta. Sen är det konstigt nog mycket renare och prydligare hemma...  Givetvis finns det även nackdelar som sova själv tex. gillar inte.

Imorgon blir det projekt storstädning hemma innan jobbet och det ska bli så skönt att få lite ordning och reda.

Idag har jag och mina hundar + dextah + kira hängt ute hos mamma, där vi pysslar och donar.
Men snart bär det av in till staden för jobb.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0