Onepiece

Felfelfel tillfälle men det kan inte hjälpas.

Där alkoholen gick in gick ditt förstånd tydligen ut, hur illa ställt det än skulle vara ställt min vän så tänker jag tamme fan ett steg längre. Med en viss ålder så kommer vissa självklara ansvar speciellt om man själv åtagit sig dom. Allt handlar inte alltid om en själv, den åldern är passerad.

Annars bortsett från mitt irritationsmoment just nu så har min dag varit sjukt bekväm.
Nöjd över min lilla skrutt som var så duktig på träningen, fick till kvällspromend med Lina som följdes av myskväll med min Sandris som i sin tur resulterade i två glas vin på Harrys med Flisan och Eas.Eefter idag ska jag försöka Efter idag ska jag försöka mig på ännu ett köpstopp, får väl se hur det går...

Puss



Är den inte bra söt, vad tror ni om en sådan myssak i vinter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0