...

Hon gjorde mig så stolt ikväll mitt lilla hjärtegryn, hon var så duktig på kursen. Hon har blivit så mycket piggare och alert, så tydligen ger mitt jobb resultat. Fritt följ är väl för första gången roligt för både henne och mig..Målet med kursen är tävling i lyd. 1 första helgen i november, spännande och nervöst!

Allan var helt ensam hemma i 45 min och hade minsann inte sönder en enda sak och när sedan syster kom hem så spenderade de kvalitetstid på 2h hemma och det enda som rök då var en kudde. Det är framsteg vill jag lova för lillkillen! Camen åkte på dessa 2h och de sov, busade och åt. Riktiga filbunkar förutom då kudden som fick sätta livet till. Det bara SKA gå, jag tänker inte ge mig! tränatränaträna.

♥ till mina små gullegrisar

Kommentarer
Postat av: Sfia

Prova att begränsa utrymmet, funkar tiptop för oss och många andra.

2010-09-07 @ 22:16:44
URL: http://slunden.blogg.se/
Postat av: Tina

haha och det tror du inte redan är gjort..här provr vi ALLT. :)

2010-09-08 @ 10:14:51
Postat av: Jimmargrete

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-08-04 @ 11:08:50
URL: http://jimmargrete.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0