Come away with me?

Energin (?) och glädjen spritter i kroppen, jag är så himla, otroligt glad över att kvällen/natten gick så bra!
Över förväntan och det var så fantastiskt roligt att jobba. Alla arbetskamrater gjorde sitt och alla glada gäster.
Kvällen bjöd både på 1,2,3,4,5.... erbjudanden. Vissa smickrande andra mindre smickrande om man ska uttrycka det milt men vad gör väl det, inget kan stoppa mitt glada humör idag.

Det enda som jag annars vill klargöra är att bland det värsta jag vet är sura människor. Vad vinner man på det?

Nu värker fötterna men hjärnan går på högvarv och jag vill bli sysselsatt, får se om den extremt goda bröllopstårtsbiten som jag fick med mig hem kan få mig att lugna ner mig. Jag är värd den lilla kcal bomben sådetså ;)

Kärlek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0