24.09.2010

10.58 började min dag med panik då jag skulle befinna mig på Hudvårdsguiden 11.00. Rekordfart på 10 min senare så fick jag bryn och fransar fixade.

Rasspecialen som jag sett fram emot blev inställd från min sida då min lilla skrutt Alice åkt på en ögonifektion. Så himla tråkigt men det är inte så mycket att göra åt. Hennes välmående går absolut först, nu hoppas vi att det blir bättre fort så får vi satsa ordentligt på nästa utställnig. Vi har ju fortfarande lyd1 i november att se fram emot, tränaträna!

After Worken ikväll på statt blev full rulle med fullsatt restaurang. Ont i fötterna nu kan jag medge men imorgon åker de riktiga skorna på för då blir det full rulle igen. Såg ut som det även var fullt ös på Safirn när jag gled förbi förut... kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0