Loco

Jag sitter med min loka päron medan Eldkvarna "Inget bra för mig själv" skrålar ur datorns högtalare.
Känner att jag skulle vara värd ett glas vin nu efter kvällens jobbpass men vinhyllan ekar tom, tom. Förutom då en Bollinger men den ska sparas till den är värd att poppas. Suget får stanna vid tanken om att ett glas vore gott.

Kvällen gick över förväntan och timmarna flög fram. Nu är kropp, ögon, fötter trötta så nu är det dags att börja ladda om för imorgon är det ännu en kväll med full rulle. Kul, kul!

Min rygg fick lite skäll av Tina C i eftermiddag, sliten och trötta muskler. Förhoppningsvis så får jag rätsida och pepp på söndag för då ska hon kolla över min träning på Hälsogymmet. På måndag så drar Anna E med mig och med lite övertalning Elin också hoppas jag på Cirkelfys, det ska bli spännande!

Hann även med lite Mammamys i skogarna idag innan klockan drog iväg, ibland skulle dagarna ha fler timmar..jag vill hinna med så mycket.

Puss

Kroppen, kroppen, kroppen..allt jag säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0