Time to run

Jag vill bara så gärna ha allt på en och samma gång, jag har ingen ro att vänta. Jag är inte alls duktig på att vänta och vara tålmodig. Kanske har det inte bara en negativ innebörd jämt utan stundtals även positiv.
Man ska inte vara rädd för att ta för sig då kommer man ingenstans i livet, kanske är jag girig ibland men vet jag vad jag vill så ser jag helt enkelt till att få det. Sen kanske jag skulle önska att min motivation och gåpåanda var lika stark i alla saker som jag tar mig för.

Nu är Thailand bokat och klart så den 28/1 så beger vi oss för 14 dagars relaxande. Vi kommer att flaxa runt för att hinna se och uppleva så mycket som möjligt. Som tur är så har vi sis och C som guidar..
Ser dock inte fram emot flygresan då jag är flygrädd och har svårt att sitta still så 10h i en flygstol uppe i luften är inte så lockande. Så projekt -5kg har startat men det ska väl inte vara så omöjligt.

Imorgon är en lång dag så kanske är det dags att försöka somna snart..?
Kanske hade jag kunnat strunta i de sista 3 kopparna kaffe som intogs 03, sömnen hade nog kommit fortare då misstänker jag. Idag har det varit en riktig kaffe dag, att kaffe på olika ställen kan smaka så fruktansvärt olika.
Idag blev det Hemmakaffe, Flisankaffe, hemmakaffe, Safirenkaffe.

Safiren blir min borg imorgon med men jag hoppas att vi blir färdiga fort, fort så ja kan få i mig lite vin på Statt efter det.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0