Anytime is Coffee time

I genomsnitt så dricker Svensken 3,4 koppar kaffe per dag, alltså utslaget på alla som realistiskt skulle kunna vara kaffedrickare.

Kaffe och choklad har blivit min stora last och kanske innefattar inte barometern "normal" mig då jag idag hävt i mig 18 koppar (läs glas+koppar). Givetvis har det varit en lång dag därav så föll det ju sig naturligt att det blev ett par koppar extra. Inte just för att vara pigg utanför saken mest. Att man blir pigg av kaffe tror jag mest är snack, för mig passar det närsom. Innan sömn som efter.

Det godaste är vanligt bryggt kaffe med gärna en dubbel espresso i, galet gott. Kaffe ska smaka kaffe, på riktigt.
Blask kan jag vara utan, dock med mjölk i...

Onödigt vetande
"Vid 1756 års riksdag infördes förbud mot kaffedrickande, och blev någon ertappad med kaffedrickande utdömdes böter. "




I keep on searching for the old me, I keep on thinking I can change
I keep on hoping for a new day, will I ever feel the same?
Now I wonder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0