26 okt.

Vädret är sådär underbart höstigt ute och här inne sitter jag och lyssnar på julmusik. En kombo som inte riktigt kommer överens men det ska börjas i tid..?
Jag är en obotligt julfanatiker, jag älskar julen. Julfia som jag är så längtar jag efter alla mysiga glöggkvällar med mina flickor ♥

Tror att alla vet att jag är gärna en sådan som vill ha alla bollar i luften samtidigt, gärna utspridda och svårfångde.
Helst av allt så vill jag heller aldrig vara ensam, kroppen börjar spritta så fort jag slår upp ögonen.
Kanske är jag lite som Allan, ingen ro i kroppen, lätt seperationsångest och vill hela tiden aktiveras?
Imorse bestämde jag mig rätt upp och ner att jag ska vara själv och jag ska tycka om det hela tiden tills mamma och syster kommer. (Vilket innebar att jag redan bjudit över Bella och Sandra på kaffe men ingen kunde och Malin och mamma skulle dröja 2h.)
Just nu så är det ju helt underbart och kanske är det något som jag ska lära mig tycka om igen, jag har ju mina bebisar hos mig trots allt. En sprallig Allan och en mammamysig Alice som är i höglöp.

Pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0