Weekend.

Ännu en helg till ändå och jag har hunnit med en hel del saker, fart och flängt i vanlig ordning men snart så landar jag på kudden och får förhopningsvis en god natts sömn.
Valborg för mig innebar jobb och nattklubb för alla studenter. Kom i säng sent och skulle givetvis upp tidigt, väldigt tidigt, begav mig till nyköping för lite bevakningsträning. Gick väldigt bra men Alice var lite trött även hon tror jag. Stressade hemåt för att piffa i ordning för personalfest på det anrika. Hade det kalas bra med mina arbetskamrater och somnade sedan gott vid halv 5 snåret. Som vanligt så kan jag inte sova när jag är på hatten utan vaknade även idag väldigt tidigt och har sedan mest vandrat omkring i ett töcken hela dagen. Nu funderar jag på att gå och lägga mig men har som sagt även svårt att somna när jag är såhär övertrött så vi får väl se...

Alla bilder som knäpptes igår försvann nyss mystiskt, har ingen aning om hur detta kan ha skett..? Tråkigt på så härliga bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0