Lördagen 15/5




Känner mig rund som en boll, pluffig och sunkig. Veckan som kommer ska det tränas för fullt, fettet ska bort och musklerna in!

Lördagen bjöd på fart och fläkt i vanlig ordning, 06.30 ringde kl och det var dags att gå upp och bege sig till nyköping för bevakningskurs. Det gick bra, synd bara att Alice är en riktig tröttmössa men det ska (!) tränas bort. Eftermiddagen spenderades med kära syster Malin. Jag och Alice slog oss ner i gräset utanför hennes jobb och lapade sol i väntan på att hon skulle sluta, då slog det mig att vi är på väg mot sommaren med raska steg. Sedan fördrev vi lite tid på staden innan det var dags för mig att bege mig hemåt igen. Väl hemma började piffstressen därefter bjöds det på grillat av Bella häck i häck. Min box tre apor flödade och snart var det tält & statt dags. Hade mer än gärna hoppat staden då jag mest hade tråkigt. Vissa dagar har man roligare än andra och gårdagen var överlag sockersöt...






Kommentarer
Postat av: sfia

Alice ser ut som scoobydoo's (hur han nu stavar) syster på den där bilden ;D

2010-05-16 @ 20:15:18
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0