Upp som en sol ner som en pannkaka

En far och fläng dag, helt i min smak. En ledig sådan. Har fått en dos av både Bella och Sofia och givetvis en massa hundar, härligt! Jag och Fia begav oss ut på en promenad så våra busar fick springa av sig sedan så mötte Bella upp oss och så blev det Nobel som jag har lite ångest av fortfarande. Men vad gör väl det om 100 år :)

Sitter hemma nu och försöker chilla lite, inte det lättaste när man vet att alla andra skruvar upp tempot så här dags. Kollegorna i tältet är jag lite avis på som ikväll kommer förhoppningsvis få jobba rumpan av sig. Mina dagar i tältet var vääldigt lugna :/ Imorgon får jag äntligen skruva upp tempot igen med bevaningskurs 9-15 och sedan all in på kvällen.





Kommentarer
Postat av: sfia

oh SHIT vilken ful bild, eller ful tjej jag vetefasen. tur att allan pimpar den lite i alla fall! tack för idag, det var mys!

2010-05-14 @ 21:20:51
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0