Let´s do it.

Träningshelgen i juli är nog bet och klar, hade helt glömt bort den men det ska bli så roligt! En hel helg med träning och bus med hundarna.

Tog tag i garderoben förut och det är ett projekt utan dess like. Satan vad kläder i oreda jag har, tänker varje gång att jag ska bli duktig och få sådan ordning men det kör sig rätt fort. Se hur länge det håller sig nu...
Fick även en ledig kväll tack vare lite personal idag på lunchen. Resten av veckan blir kväll förutom fredag och lördag då jag är ledig. yeey!

Ska snart sno in håret i en fläta och krypa till kojs. Lite svårt är det allt att somna för fästena kliar stundtals men man vänjer sig nog, men det är det lätt värt. Varför kunde jag helt enkelt inte haft mitt egna hår såhär så hade plånboken mått så mycket bättre ;) Imorgon ska spec. borste plus torrschampå inhandlas.

Nu är det bara till att spara pengar, spara, spara, spara så ska nog även jag bli nöjd så småningon. :)

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0