Come away with me

Ännu en dag som snart nått sitt slut för mig, ska alldeles alldeles strax sluta mina grå/blå i väntan på John Blund. Han är välkommen men ändå är mina ögon rätt så pigga, men förnuftet säger rekommenderar sömn.

Min dag idag har bjudit på många skratt och glada tankar. Linda gjorde morgonen i och med att hon drog med mig på promenad sedan så lullade jag mest runt hemma i väntan på kvällen. Kvällen startades med en väldigt efterlängtad SATC film, så bra, så otroligt himla bra! Sandra och jag häpnade mer än en gång över deras kroppar. Att de som är medelålder har mer vältränade och snygga kroppar än en 22-åring är väl egentligen sjukt.  Det i sin tur gör mig ännu mer pepp att ta tag i mig själv. Har en smärre panik nu över mina minimalt existerande muskler som min kropp bär på, men alla vägar har sin början och jag är på väg. SKASKASKA!
Sedan blev det safiren med en massa studenter och de hördes lång väg och sprang omkring som en skock höns, men det hör väl till? Kan dock i minnas att jag själv var så hysterisk i den åldern...

Nu har jag officiellt ett år äldre, firandet tar jag tag i på söndag för min morgondag/idag ska bestå av vila och mys...plus lite bus det hinns alltid med ;) innan jobbstart igen 17.00.

God natt på er.
Avslutar med lite harmoniska toner som passar min sinnesstämning för tillfället. Mitt i allt så är jag ändå rofylld, för inte blir det bättre av att fundera och oroa sig. Jag tar dagarna som dom kommer och hoppas på att varje dag blir till ett litet guldkorn.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0