02:08

Är på god väg att få ett rent hus, mina ensamma rofyllda timmar på natten gör sitt. Idag fick jag även till träning efter jobbet som gjorde mig än lugnare. Det är inte ofta jag bara kan sitta och ta det lugnt utan att känna av alla måsten men på natten når inte dessa oroliga tankar mig. Det finns inget jag kan göra åt saken, allt måste helt enkelt vänta till morgondagen.. detta plus att jag faktiskt är helt ensam. Förutom mina snarkande bebisar som ligger bredvid mig ihopkrupna. Överlag så gillar jag inte att vara själv men på natten så här ett par timmar är det faktiskt behagligt. Speciellt nu när hela min kropp är avslappnad och hjärnan är tom på tankar, tiden på löpbandet gjorde sitt. Dock så blev jag förvånad över hur pass svag jag blivit men det är sådant som lätt kan fixas ju.

Upp och gosa ner sig i sängen med ♥

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0