Take a walk on the bright side

Ikväll ska jag se till att vara effektiv som en liten ekorre.
Har mycket som ska fixas innan John Blund anländer inatt.

Imorgon jobbar jag kväll som vanligt, har haft en dag vecka och visst är det skönt med de tiderna men bra mycket roligare att jobba kväll. Gästbemötandet är ju helt annorlunda, för är man en riktig service människa så tycker man väl att det är det bästa..? Göra gästerna nöjda och glada. Skulle jag bara jobba för pengar har jag definitivt valt fel yrke, haha!


Lördagen med Alice MH kommer med en rasande fart, jag håller tummarna för fina resultat. Jag tror stenhårt på min lilla bebis, hon är ju som en filbunke i normalt fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0