Free Friday

När man äntligen lyckats med att få varmt i stugan, ja då är det läggdags. Typiskt.
För visst är det så att man fryser nu för det mesta. Dock rätt härligt med en riktig vinter.
Idag så spenderades ett par timmar ute i paradiset med lilla Mickepicke och alla råttor, vi tog en långpromenad ute i skogen med kyla och snö allt vad det innebär.
Trodde att kvällen skulle bestå av jobb, men visade sig att min hjärna lurat mig när jag stod på statt redo att stämpla in. Den fria kvällen bestod sedan av besök från min kära Sandra och Dex. Så länge sen.

Ska krypa till kojs nu och drömma sött.



Skulle den tapeten passa måntro..?

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill också ha sån tapet! Ifall du köper den så kan du ju köpa en extra rulle eller tre till mig ;)

2010-01-09 @ 08:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0