4 december

Äntligen hemma och äntligen lite mat i magen. Mat som jag faktiskt vill äta och inte behöver tvinga i mig enbart för utfyllnad. Nu vill jag leva på sallad, lätt mat minus allt detta flott som är högt och lågt för tillfället. Spyr på skiten, magen vill vända sig ut och in över all mat som cirkulerar. Min upprörda reaktion angående ämnet mat kan ha att göra med att det känns som om jag badat i julmat inkl. fylleslag ett par dagar nu. Julbord och fylla i all ära...

Nu är jag slut, slut i huvud och i fötter. Först intensiva julbord och sedan lite nattklubb med fullt ös, det tar ut sin rätt.
Om man inte i samma sits så tror jag att det är svårt för folk att greppa hur mycket som faktiskt händer och hur utpumpad man blir efter så mycket puls. Samtidigt så är det ju jävligt roligt, något fruktansvärt!
Nu är jag nere på noll och det är rätt skönt på något vis, så efter en kopp the till så ska jag faktiskt soova.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0