27 december

Blitt sparkad runt några gånger
Som en del måste bli
För att fatta vad som betyder nåt
Och vem som går att lita på
Men när du var med mig
Musiken slutade aldrig
Du bara får mig att hänga, hänga kvar
För jag tror
När vi går genom tiden
Att allt det bästa
Inte hänt än

Efter jobb blev det häxa med Flis och med allt kaffe i kroppen nu kan varken huvud eller kropp somna.
Vid köksbordet invirad i filt på filt huttrandes och med iskalla händer. Längtar efter onepiece, duniga tofflor och mitt cocosthe samtidigt som jag trånar efter sommarnätter då jag hann se solen innan mina ögon slocknade.
Ändå så var jag som ett barn på julafton idag när jag och Anna med hundar sprang/pulsade fram i fin pudersnö. Flingorna yrde ikapp med oss och solen, så himla härligt!



Kommentarer
Postat av: Cicci

Snart får du iallafall sol och värme. Kokoste osv får du fixa själv. God fortsättning. Kraam

2010-12-28 @ 09:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0