14 december

Det är intressant att se hur statistiken går i taket alla söndagar. Tänkte på det nu när jag ser att snittar ca 90 fler unika läsare varje söndag. Har folk inget bättre för sig och det är i brist på annat eller är det för att folk ska försöka ta reda på så mycket som möjligt sen helgens bravader..? Mina bravader på helgerna stavas nästan alltid jobb i och för sig så i mitt fall kanske det är brist på annat då. 
 
Tror att mina tankar stannade kvar på gymmet ikväll för nu är jag sådär härligt tömd på tankar och min kropp avslappnad.
Sitter för mig själv och njuter för fullt av den lilla tid av ensamhet som jag lyckats snappa åt mig idag.

Imorgon ska resan till Thailand betalas, wiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0