12 december

Det är inte så att jag vill eller kräver att jag ska bli full när jag väl går ut men efter ca 1 liter vin, 5 shotar, 2 drinkar och 1 cider så räknar man ändå med någon effekt. Effekten kom aldrig ikväll, mig gör det inget kanske lika bra när allt kommer omkring. Skönare för mitt huvud imorgon. Inatt ska jag sova. Jag ska sova som jag aldrig gjort förut, mest för att jag behöver det och sedan också för att jag gillart.

Imorgon ska jag även ta tag i mitt sockerberoende. Tror att socker på något vis ska kunna kompensera för bristen på sömn och timme efter timme som staplas på måsten, ingen mat bara detta vedervärdiga socker. Verkar inte fungera så kanske lika bra att förstå att riktig mat kanske är bättre för mina ändmål... Att köra allt eller inget är ju tydligen värdelöst.

Summan av kardemumman är en härlig kväll med lite brudar som bakade, skakade och skrattade ikapp med mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0