Back to work

Tillbaka på jobbet efter 13 dagars semester och självklart är känslan att man aldrig varit därifrån, absolut ingen bitterhet i det. Jag trivs så bra så och tycker att det är skönt att allt snart drar igång. Ser fram emot höstens tempo och jag hoppas att tempot gör mig piggare och gladare.

Kanske är det den här hösten som jag ska få rättsida på mig själv igen. Jag bara ska få en bättre kropp så är det bara, jag ska vara envis som synden. En kropp som är stark och mår bra och en tanke om mig själv som är sund.
En ny dator inhandlades idag och så var jag ju bara tvungen att unna mig lite kläder och ett par söta kilklacks- stövletter, söta. Resonerade så att jag var värd det ;)



Inte dåligt grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0