-My-needful-things-

Har haft en lugn och skön ledig dag, har bara tagit det piano och haft det riktigt mysigt...
Bjöd över mamma och mormor på lunch och sedan kom Bella och Emma över så fixade till lite lunch till damerna och sedan självklart kaffe på det.
Jag och Mattias tog sedan vårat pick och pack (aka Alice och korv) och drog till skogs där ett ca 500m spår lades, det längsta Alice gett sig på och hon var såå duktig! Hon fick även pussa lite på pållen Sotis som Bella kom skruttandes på.
Mattias och jag har haft en kväll av kvalitetstid, nu har han tyvärr somnat av på soffan med en varm panna, misstänker lite sjukdom komma smygandes.  Även jag ska gå och knyta mig rätt tidigt för imorgon så drar bevakningskursen igång. Så upp 07.00 för att brumma iväg till Nyköping och vad som händer där får vi se, spännande!




Bebis står på språng för att leta rätt på husse i skogen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0