And other stories



Headern på Gynnings blogg är grym, den är snygg och hela hon också. Hon blir snyggare med åren och ju mer hon tvättar bort storbystade/bimbo looken dessto coolare blir hon. Jag gillar hennes blogg, känns mer äkta än alla dessa kissie, amanda, blondinbella och rosing. Dock så kan man få sig en hel del skratt av att läsa vilka som. Mattias förstår verkligen inte min fascination över att läsa alla dessa bloggar men kanske är det en tjejgrej eller bara en Tina-grej.

Ska försöka att somna tidigt idag så jag är pigg som en mört imorgon, intar därför sängen redan nu med en kopp te och nya lantliv.

Ciao

Kommentarer
Postat av: sfia

jag skulle utan problem ge en hel del för den där looken alltså. ):

2009-09-14 @ 15:56:29
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0