Let's live it out

Let's do it
Easy come
Easy go

Dagen började med smärta i äggstocken och trötta ögon, härligt början liksom. Tur är att man har härliga människor runt sig som ställt det tillrätta. Dock så är mitt humör inget att lita på i dessa pms tider, om en vecka eller så kanske jag är på banan igen..
Ryggen knäcktes till på e.m. och är nu som ny igen, den där Tina gör underverk.
Kvällssällskap fick jag av Sandra, simon och dexter. Dexter och Alice röjde runt som vanligt och som vanligt är man rädd att lilla, tuffa, monster dexter ska få ont någonstans. Egentligen så sköter de väl det där bäst själva, valpar tål ju mer än vad man tror. Så mycket som tikarna och de andra valparna drar omkring på varandra så är det väl lugnt, men ändå så ser de ju så ömtåliga ut (:
Sedan så är en knut i magen borta och skönt är väl det för gå omkring och vara sur/ledsen är det nog ingen som vill. Nu ska allt bli som vanligt igen <3

Nu kom min älskling hem från hockey i Sthlm så nu ska det pussas!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0