Happy hour

Lyxen för mig nu skulle vara en rygg och fotmassage, ömmar både här och där efter en crazy night. Ändå så är jag nog överlagag rätt nöjd med hur kvällen/natten artade sig men visst kommer det bli skönt att sova imorgon. Ska äntligen försöka sova ut för nämligen så har jag hela huset för mig själv = ingen som kan väcka en på morgonen, endast lilla kissen.
Sambon passade på att åka på en kryssning den här helgen, fint för honom. Men visst kommer jag sakna honom, det är inte ofta man sover helt själv, skulle nog gissa på kanske 2-3 ggr på ett år.


Helt ärligt så orkar inte jag lägga ner någon energi på något som jag struntar rätt så stenhårt i. Egentligen så visste jag det hela tiden.

Kryper till sängs med en AVSTÄNGD mobil vid sidan av kudden, så det så. (:





Kommentarer
Postat av: sandris

det är du värd :)

2009-10-18 @ 11:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0