Wonderful world

Gårdagen bestod av solsken i stora mängder och väldigt trevligt sällskap i alla dess former.
Vaknade upp tidigt och begav mig till tandläkaren och ja Sandra jag skaffade försäkringen :)
Sedan så blev det promenad med Sofia i skogen pratandes gamla minnen, vad roligt man hade egentligen men hur orkade man med allt? När jag kom hem från promenixen så möttes jag av en Madelene på min altan, vi spenderade dagen med fika, lite shopping, wok, vin och solning. Bella tittade över och deltog i vinandet och solningen framåt eftermiddagen, sedan intogs huset av Mattias alla kompisar och jag begav mig tvärsöver gatan för att grilla med min underbara släkt. Runt 22 snåret tog jag mina vinfyllda kropp hem och slöt upp med alla andra, allt var roligt tills vi tog det dumma beslutet att besöka krogen, värdelöst. Förstår inte ens att man gör sig besväret att gå dit längre, jag har seriöst tråkigt 9 av 10 gånger. Hela dagen var perfekt förutom att den hade varit ännu mer fullänad om jag fått besök av bästa Sandris och Anna såklart men hon lever livet i Norge.

Nu ska jag däcka ute i solen på en filt tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: Karlsson

Javisst hade det varit härligt! Men om bara några veckor kan jag joina dig på altanen några dagar, fixa fint väder för den veckan tack! Och GRATTIS, än en gång, till nya jobbet. Jag vet att du kommer att klara dig galant! Menar du att han fick behålla det helt och hållet?? Det är ju skitbra! Hälsa'n! PUSS PUSS PUSS

2009-05-03 @ 00:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0