Stress

I don't wanna work today, maybe I just wanna stay
Just take it easy cause there's no stress.
I know it's not an other crime, something pleasure in my mind

Jag själv hade planerat in en chill-jobbdag med endast 4 h på schemat, dessa fyra lyckades på något vis bli till tio+. Men nu så är jag äntligen hemma efter lite miss kalkulering. Det som väntas nu är min älskade soya mjölk till bröllopsduellen. Sedan blir de väl lite städ innan säng gående om jag känner mig själv rätt, det gäller att passa på för den här veckan känns det som om jag får lägga mig sociala liv och renhållning av hus på hyllan. Värdelöst med tanke på att livet är för tråkigt utan de bästaste vännerna ♥ Dock så SKA jag hinna med min träning nu när jag äntligen kommit in i det och tycker att det är roligt.

Kommentarer
Postat av: sfia

ta hand om dig för i helvete!

2009-05-28 @ 21:15:59
URL: http://slunden.blogg.se/
Postat av: sfia

ta hand om dig för i helvete!

2009-05-28 @ 21:16:50
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0