Cherry boom boom

Mitt hjärta tillhör Roger i Bonde söker fru ikväll, det var/är så synd om honom. Kan inget härligt fruntimmer skriva till honom så han slipper sitta ensam där med sina kossor?

För övrigt så har jag haft en bra dag med lite väggords-målning, promenad med fialee och träning med kära Sandra.
Vi har allt blivit lite duktiga tycker jag, nu är det bara att ge sig fan på det så ska vi nog lyckas! Mattias och Michael fastnade framför datorn 15.00 och har helt seriöst suttit till nu, så då tvingade jag hit Bella för lite umgänge. Vilket i sin tur innehöll pizza, bonde söker fru och kaffe. Nu ska jag pussa på min älsklings Mattias och tvinga till mig lite pill på rygg


Imorgon kommer min kära syster hit och ska ta sig an mitt trapp-projekt + att det blir träning och promenader. Sedan så kom helgen med jobb, jobb fram tills juni. Usch!




Härmar Sofia och kopierade mina intressen från min skunk-sida
Ursäktar i förväg, som sagt så var jag 13 år och nybliven fjortis men jag bjuder på det här.


djur
få mezzzz
friends
ha kul!! : )
ha pengar på mob. 'smile*
Hata nyhem
Killar
mezzzzaaaa
musik ( lyssna )
Person vid namn..........
prata telefon
shoppa
soova lääänge
spana på guys
ta dan som den kommer
vara glad!!!!


Kommentarer
Postat av: sandris

hahahaaa! jag dör

2009-05-22 @ 02:05:44
Postat av: Bella

hahaa fick du mitt mezz i går? lr låg du o spana på guys? ^^

2009-05-26 @ 10:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0