Ab imo pectore

Av hela mitt hjärta.

Ett par dagar har gått där mitt lilla liv har lunkat fram i samma gamla takt innehållande : jobb, promenader, vänner, träning, mys, städdille. - Jag tog äntligen tag i min garderob, efter många veckor av slit och släng med kläderna är allt äntligen på sin plats eller ja det mesta i alla fall.
Min minsta lilla bebis blev på sin 8-månaders dag stora tjejen vilket alltså betyder löp.

Min kväll har varit mysig, min Mattias ordande brakmiddag och skumbad. Tyvärr så verkade det vara ansträngande för nu så somnade han i soffan. Så nu sitter jag här som vanligt, nu är jag mitt uppe i väggord-letande, ska försöka mig på ett imorgon upp i trappen. Egentligen ville jag ha en mer snirklig stil men just nu får jag ta det jag har pga. bristande ekonomi.

Går även i matsals tankar, till hösten ska även det rummet få ett rejält uppsving. Lite inne på att jag vill ha ett gustavianskt matsalsbord tillsammans med vita väggar. Hmm...



Vi lever en sekund i taget och den sekunden är nu

Kommentarer
Postat av: madelene

finfina möbler. sånna vackra fanns det fan inte på möbelhuset :(

2009-05-21 @ 00:15:34
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/
Postat av: Anette Pettersson

Klart du skall ha vita möbler o vita väggar ! What else? Ha en fin fin vecka!

Granntanten Anette

2009-05-25 @ 20:08:03
URL: http://www.templefontanas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0