1988.05.29

Så föddes Tina Elisabet Berggren, alltså jag själv.
Måste bara få ur mig att födelsedagar i alla dess former var bra mer underhållande när man var yngre. Förväntningar och pirr som steg mer ju närmare dagen D man kom. Just det här året så är det som vilken dag som helst, inget riktigt firande. Det kommer nästa vecka, då hela släkten Berg/Borg/Sson kan vara samlad samma tidpunkt och det är inte det lättaste då alla jobbar och står i på sitt håll.

Dagen bjöd på jobb och kvällen på grillning+kubb hos min härliga släkt ungefär 150m från mitt eget hus.
Framåt hemgång så trillade min mobil i en vattentunna och är för tillfället ur funktion - Ännu en gång -
Jag hoppas att den repar sig under natten, annars ja... så är jag väl onåbar.
Fast det är väl en världslig sak, haha

Övriga tankar är att jag ibland inte förstår vad felet är på vissa, gamla gubbar. Vad tror dom egentligen?
Chansen på en 21-årig liten flicka är väl minimal, men vissa hänger i och hoppas in i det längsta. uuuuhhhh


Kommentarer
Postat av: sfia

Ja det finns alldeles för många vider här i världen. Grattis igen, hoppas jag får komma på födelsedagsfika när skolan är över och jag kan ta upp mitt liv igen?

2009-05-30 @ 00:00:12
URL: http://slunden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vafan Tina, du är en riktig klant när det gäller mobiler ;)

2009-05-30 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0