Saturday fever

Gårdagen spenderades först på jobbet och sedan på kvällen med min härliga släkt.  Åt god mat och hade väldigt trevligt.
Idag tänkte jag vara effektiv och dra runt i huset med dammsugaren och moppen.  Mest pga. att lilla Zingo inte mådde så bra inatt utan gick runt huset och spydde, mina snälla hundar gick efter och städade upp innan jag hann dit (usch!!).
Misstänker att hon åt för mycket av det goda efter att ha matvägrat i 2dgr ( hon gillade inte pelles kissungemat). Hon är en förnäm dam som bara äter whiskas torrfoder och pussys "blöt"mat. :)
Senare ikväll blir det jobb,jobb...

Imorgon blir det till att fira min andra mormor nämligen Mattias GullBritt och sedan nyköping.
Leedig ända fram till onsdag, Lyckliga jag!


Kommentarer
Postat av: Karlsson

Wohoo, ledig minsann? Då blir det bestämt till att träffa mig :D Hoppas det blev goda pannkakor i Nyköping!

2009-03-15 @ 11:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0