Fan fan

Åh så kommer det en jävla shomme pecis lagom till slutet av Rosing så jag missar det!!
Och vad var det för viktigt han hade att säga...jo han ville sälja på mig massa medicinböcker.
Vem fan tror han att jag är en medelålders hypokondriker som inte har något bättre för sig än att leta sjukdomar på en själv? Sur jag blev nu. Plus att boxern precis började strula, typsikt.

Spårningen med Alice gick väl sådär måste jag väl erkänna, hon hade bättre saker för sig nämligen korvätande. Mitt eget fel egentligen hon fick ju upp spåret men tyckte korven var godare, Kan ju inte begära för mycket heller första gången, blir nog bättre med tiden.. Annars var hon jätte duktig, höll sig vid mammas sida hela tiden. Lilla mammagris ♥

Imorgon ska jag jobba och sen förhoppningsvis ha myyskväll med Sandrisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0