Rockchic

Jaha nu blev jag sådär rastlös igen, frågan är vad man ska göra åt saken. Något som däremot skulle behöva göras är köket, all disk står och skriker uppmanande åt mig så fort jag ens sneglar åt det hållet. Fast är nog så busig att jag lämnar det till Mattias så han har något att göra imorgon, han har ju faktiskt semester.
Kvällen i alla fall har bestått av matlagande och filmkollning. Det var jag och Mattias som fick stå för matlagningen, dock inte min Mattias för han satt fastlimmad framför datorn i vanlig ordning. Klack fick ställa upp så vi fick en härlig middag, denna kväll så bjöds det på:

Kycklingfilé med en bulgur"sallad" innehållande soltorkade tomater och basilika, sedan en hemmagjord rödvinsås, sparris och en härlig sallad med avokado och alfalfagroddar i. Lång beskrivning men mätt blev jag.

Snart så tror jag att jag struntar i det här och tackar för mig, har inhandlat mig VR som nog kan roa mig en liten stund.

Pusshej!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0