What goes around comes around

Jaha ja..precis varit ute på en långpromenad med alla voffisar. Kanske hinner med träning innan jag börjar jobba men det tar emot, min mage eller rättare sagt mina äggstockar protesterar vilt mot alla rörelsemönster idag. Klämmer i mig lite Power King och hoppas på att de blir snällare.

Var även och storhandlade på Willys förut och den hemska notan hamnade på 1300.-, men nu har vi mat så vi och hundarna klarar oss ett tag. Vet inte men mat, bensin och el tar alltid emot att betala, men det är väl bara att vänja sig. Någon dag måste man ju bli vuxen...

Rosing igår, min kommentar till programmet är... ja vette tusan men roligt var det. Finns många muppar i detta avlånga land i alla fall. Det har bevisat sig många gånger om,haha
- Du ser väldigt ungdomlig ut  - Vad skulle du tycka om Linda fick barn med en brasilianare - Och så har jag gjort allt i miniatyrer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0