...........

Sitter på trappen med en iste i handen och ger mig själv en välförtjänt paus.
men vad trögt det ska gå då, det är så jävla tråkigt!!
fast lite duktig känner man sig, synd bara att man städar åt någon annan..

Sen ikväll blir det film, gos och riktig vällagad mat, när åt man det sist liksom?
Sista veckorna eller ja oftast hela tiden så blir det bara frukost om så flera gånger om dagen, mest pga att det är satans tråkigt att bara laga till sig själv. Man är ju inte bortskämd med att vara hemma samtidigt som den andra.. då gäller det att passa på när man får chansen :)

Tror i och för sig inte på att man ska vara med varandra hela tiden, det tär nog bara på förhållandet. Man måste ju faktiskt inte sitta ihop bara för att man är tillsammans. Sen att alla tror att man träffas mest hela tiden bara för att man bor tillsammans är ju för sorgligt.

Gud vad jag längtar tills vi flyttar, det är mitt hus det känner jag. Där ska jag bona in mig riktigt ordentligt, nu är jag färdig med allt flyttande. Det ska bli roligt för nu kan man göra om på riktigt och kosta på sig mer när man äger det och verkligen vill bo i huset, wie!
Fast det måste ju bli en till flyttåtminstonde för sen runt 30 då ska jag ut i skogen, jag är en skogsunge och kommer alltid vara. Kan inte förstå att någon frivilligt väljer om de har möjligheten till något annat att bo i en lgh.
Fast tur för mig så finns dom, desto mer skog till mig ;) 

haha märkbart är att jag drar mig för att gå in och fortsätta kämpa med skurmoppar och ulltussar eftersom jag sitter här och klurar mer än vanligt.



 Min älskling




Kommentarer
Postat av: sandris

du bara städar och städar :)

2008-10-13 @ 17:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0