Mental institution

Nyss utkämpat en härlig pillow fight med min mattias, tror det faktiskt slutade med att jag vann, fast jag körde med lite oschysta metoder men i krig och kärlek är allting tillåtet. Becca backade upp så gott hon kunde med skall och stumpviftningar. ♥ Om sanningen ska fram så agerar vi mentalpatienter rätt frekvent. Det är vi och jag älskar't.

Ska försöka bli en smula allvarligare och fortsätta mitt packande, varför är alltid väskorna för små och kläderna för stora?
Inget får plats. Ska bli skönt att ta med sig Becca, då har jag i alla fall någon att krama nattetid. Vad sjutton ska vi göra där i alla dessa dagar, men men kanske blir något klokare i alla fall.

Vyer från firre  www.stbd.se  --- kanska fin arbetsplats ändå ---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0