Dagen före dopparedagen...

Dagen före julafton och det känn som vår..? Kanske blir det bättre fram på dagen när jag börjar slå in julklapparna och sätter igång med all julmat. Det visar sig för just nu är det nere på 0, har stressat runt hela dcember så har inte fått någon julro/mys, har inte ens blivit någon tripp iväg för att gå runt och mysa en hel dag och köpa julklappar. Besviken.
Jag fick hasta runt igår och slänga ner det jag hittade plus att jag iår har beställt julklappar via internet. Skandal.

Nu är det slut med bitter Tina för idag ska jag pyssla här hemma, försöka få upp julgranen och slå in paket, vilket naturligtvis inkluderar glögg och pepparkakor. :) Ska försöka mig på att köpa ett till köksbord också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0