17 september

Det är slutspurten.
En slutspurt som jag nästan aldrig trodde skulle komma.
1/10 är slutdatumet och efter det ska jag hämta andan som jag började hålla efter Thailands hemkomst.
Det är många månader som förflutit men det mesta går bara man vill verkar det som. 'pepparpeppar'
 
Trodde det var den stenen som vägde tyngst för tillfället men från tomma intet kommer en haltande Alice.
Slungades tillbaka till samma förjävliga ont i hjärtat som jag trodde vi passerat. Börjar med antiflam. och hoppas att mitt hjärta hoppade upp i halsgropen obefogat. Det är så mycket annats som för stunden blir obetydligt i det här sammanhanget.
Av hela mitt hjärta♥
 
 
Imorgon kan jag försöka se allt med andra ögon och bli positiv igen men just nu så tänker jag fortsätta vara grå.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0