4 oktober

 
När hjärtat värker som aldrig förr. Eller jo det har värkt tusan tidigare för det här hjärtegrynet.
Igen är vi där. Hjärtat sitter i halsgropen och mina tankar finns bara hos henne.
Det är en panik i att inte kunna göra något och inte veta vad som är fel.
Sen i söndags kväll är min älskade inlagd på Strömsholm. Det är dom bästa garanterat.
Bakbenen bär henne inte och dom vet inte varför. Dom bästa vet inte varför.
Att inte veta vad det är jag ska hantera gör mig till ett psykfall.
 
På riktigt så går jag nog sönder utan henne.
Dom som i sitt stilla sinne tänker "Det är bara en hund" kan dra så långt åt helvete att dom inte hittar tillbaka.
 
Kan inte alla bara hålla tummarna och be en bön för att dom hittar varför, gör henne frisk och att hon kommer tillbaka till sin mamma snart.

Kommentarer
Postat av: Josefin L

Jag håller båda mina tummar och hoppas verkligen att dom hittar vad som är fel och att hon blir frisk. <3
massa kramar.

2012-10-10 @ 21:14:25
URL: http://joseefins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0