23 maj

Mitt horoskop träffade äckligt rätt inatt.
"You may have become so overwhelmed with a struggle, and so disappointed and disillusioned by the current state of a difficult situation, that you have lost the twinkle in your eye and the magic in your spirit."
Det är en konstant trötthet och det som vanligtvis studsar runt i mig verkar enbart komma på framtvingad beställning.

Allra helst vill jag bara sova eller förlora kontrollen som förr.
Då skrek jag tills stämbanden gav upp, sulade porslin i väggen, grät tills ögonen var rödsprängda, klöste mig fast på rygg tills jag fick tillbaka samma om och om igen. Sen var kroppen slut och huvudet tomt. Jävligt men skönt.
Men livet fungerar inte så längre och egentligen är det väl tur det.

Tur att mitt älskade horoskop avslutades med: You can expect a miracle in your life very soon.
Härligt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0